بسم الله الرحمن الرحیم

آیا شما شیعه ی واقعی هستید؟

 

سلام و درود بر همه شیعیان واقعی علی، نه آن کسانی که بر این بزرگوار غلو و زیاده روی می کنند

با یک شیعه بحث می کردم، پرسیدم مگر من که می گویم فقط الله، گمراهیم در چیست؟ چرا به من می گویی گمراه هستم؟

مگر رسولان هم نمی گفتند فقط الله را بخوانید؟ من هم که همین حرف آنها را میزنم، پس چرا می گویید من گمراه هستم؟ خدا که خواندن را اولا برای خودش دانسته و دوما خواندن را هم عبادت دانسته است

البته این سوال را از همه، که من را گمراه و افراطی می دانستند و خودشان را حق می دانستند، پرسیدم، ولی جوابی نمی دادند، چون فطرتا و حقیقتا می دانستند که من حق را می گویم، چون اگر می خواستند جواب من را بدهند، باید کل دین را زیر سوال می بردند!!!.

آن شیعه جواب داد: چون تو امام ها را خطا کار میدانی و می گویی پیرو راه پیامبر نبودند!!!

ای مردم!

من هرگز حکم صادر نمی کنم، من فقط استنباطم را از قرآن و کلام بزرگان می گویم، که بنا بر قرآن این راه درست است و مطلقا تا این لحظه یک نفر نبوده است که بتواند جواب بدهد

تهمت زدن، از 1000 تا فحش هم بدتر است، من چه کسی باشم که از الان بگویم که شما جهنمی هستی یا مثلا علی بن ابی طالب بهشتی است یا جهنمی!!! مگر من از قیامت و روز داوری خبر دارم؟

در تمام پست هایی که نوشتم دریغ از یک حرف بد و زشت که من به آن بزرگواران گفته باشم. در عوض تا بوده از تهمت ها و توهین های شیعه نسبت به بزرگان اهل سنت شنیدم، انصاف شما همین است! من به ائمه شما بگویم بزرگواران و... و هرگز به آنها توهین نکنم در عوض شما عمر و ابوبکر و... را کافر و مرتد بدانی؟

من هرگز نگفتم آنها از راه درست پیامبر کج شدند؟ اتفاقا برعکس می گویم آل محمد بر طریق راه رسول بودند، از شما هم می خواهیم مثل آنها باشید، می گوییم اگر امامانتان را دوست دارید، پس چرا مثل ایشان عبادت نمی کنید؟ چرا مثل ایشان مستقیما از خدا نمی خواهید؟ و خدا را به تنهایی نمی خوانید؟ برای ما، خلفا و آل محمد یک اندازه عزیز هستند، به یک اندازه

به یک اندازه عاشق همه بزرگان دین هستیم و هرگز فرقی بین آنها قایل نمی شویم، نه فرقی بین پیامبران و رسولان قایل می شویم و نه فرقی بین دیگران و ما در خلفا و آل محمد، هرگز غلو و زیاده روی نمی کنیم

چون خدا فرموده است:

بگو: «به خدا ایمان آوردیم؛ و (همچنین) به آنچه بر ما و بر ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و اسباط نازل گردیده؛ و آنچه به موسی و عیسی و (دیگر) پیامبران، از طرف پروردگارشان داده شده است؛ ما در میان هیچ یک از آنان فرقی نمی‌گذاریم؛ و در برابرِ (فرمان) او تسلیم هستیم.»(3:84)

مثل خودشان خدا را همان طور که شایسته مقام خدایی اش هست، او را عبادت می کنیم، آنطور که شایسته مقام خدا هست!

از خدا می خواهیم عشق مان را به همه آن بزرگواران برساند، نه برعکس

ولی شما خدا را آن طور که شایسته خدایی اش هست عبادت نمی کنید، هرگز! مگر همه آن بزرگواران، مستقیما از خدا نمی خاستند؟ مگر واسطه ای بین خود و الله قرار می دادند؟

آنها خدا را آن گونه که شایسته است نشناختند، در حالی که تمام زمین در روز قیامت در قبضه اوست و آسمانها پیچیده در دست او؛ خداوند منزّه و بلندمقام است از شریکیهایی که برای او می‌پندارند(39:67)

پیرو مگر به کسی نمی گویند، مثل کسی که از او پیروی می کند، عمل کند؟ مگر محمد و ابوبکر و علی و حسین و... مستقیم با خدا درد و دل نمی کردند؟

هیهات گمراهان، خب مگر من جز این را به شما می گویم؟ مگر من حق نمی گویم؟ حرف آنها همین بود، منم حرف ایشان را می گویم!

آنها عبادت کردن صحیح را به شما یاد دادند، ولی شما مثل ایشان عبادت نمی کنید، پس نتیجه می گیریم شما در راهی نیستید که آنها رفتند، شما کج شدید نه آن بزرگواران، اگر بر طریق آن بزرگواران باشید، هرگز کسی به شما ایراد نمی گیرد

من دارم شما را دعوت به این می کنم که مثل آن بزرگواران، مستقیم از خدا بخواهید

ایها الناس، این چه گمراهی است که من دچار آن شده ام؟

یعنی اگر راه ائمه تان را عینا عمل کنید گمراه می شوید؟ چون من شما را به همین راه دعوت می کنم، اگر مثل آنها مستقیم از خدا بخواهید، گمراه می شوید؟

پس درواقع این شما هستید که معتقدید آنها گمراه بودند!!! و این جاست که مشخص می شود این شما هستید به آن بزرگواران تهمت میزنید، نه ما، چرا به راهی که آنها می رفتند و ما هم می گوییم همان راه را بروید، می گویید این گمراهی است؟

هیچ مرده ای که جسم اش الان زیر خاک هست و روحش نزد پروردگارش زنده است، به همان دلیل که وقتی شما خواب هستید هرگز صدایی و کسی را از این دنیا نمی شنوید و نمی بینید، آن مرده نیز نمی تواند چیزی از این دنیا حس کند

چون بنابر ایه 42 سوره کوبنده زمر

خداوند ارواح را به هنگام مرگ قبض می‌کند، و ارواحی را که نمرده‌اند نیز به هنگام خواب می‌گیرد؛ سپس ارواح کسانی که فرمان مرگشان را صادر کرده نزد خود نگه می‌دارد و ارواح دیگری را (که باید زنده بمانند) بازمی‌گرداند تا سرآمدی معیّن؛ در این امر نشانه‌های روشنی است برای کسانی که اندیشه می‌کنند

روح زنده کسایی که خواب هستند دقیقا مثل روح زنده کسایی که مرده اند، هردو نزد خدا، بالا میروند. از این بابت می گویم روح زنده، چون روح که نمی میرد، روح معدوم می شود، عدم، نابودی

روح در هر صورت زنده است، چه روح شما که خواب هستید و به نزد پروردگار بالا میرود چه روح کسایی که مرده اند، روح آنها هم نزد پروردگارشان زنده است.

برای همین است که خدا در آیه 169 آل عمران به پیامبر می گوید

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

روح نزد پروردگارش زنده است و روزی داده می شود، ولی زنده بودن روح در جهان دوم چه ارتباطی دارد به شنوایی او از این دنیا؟ مگر ما در این دنیا زنده نیستیم و حیاتی بالاتر از زنده بودن روح در جهان دیگر نداریم؟ پس چرا ما از جهان دوم بی خبر هستیم و آن جهان برای ما غیب است؟ زنده بودن نزد پروردگار هیچ ارتباطی به شنیدن و دیدن روح از این دنیا ندارد

برزخ گذر از این دنیا به جهان دوم است،  خب شما وقتی خواب هستید، آیا چیزی از این دنیا می بینید؟ مطلقا خیر!!! آیا کسی هست بگوید: بله! من وقتی خواب هستم می بینم مادرم پتو را روی من انداخت!!!

شما فقط در صورتی موفق به حس این دنیا می شوید که روح زنده تان به جسم تان برگردد

روح آن کسی هم که نزد پروردگارش زنده است، فقط در این صورت هست که می تواند این دنیا را حس کند و روح کسایی که مردند و جسم شان الان زیر خاک هست، مطلقا این روح به جسم بر نمی گردد، جز در روز رستاخیر که خدا روح همه را به جسم هایشان بر می گرداند و همه را محشور میکند

پس عزیزان، روح زنده است، و نزد پروردگارش زنده است، روح شما وقتی خواب هستید و هم روح کسی که قبلا مرده است و زیر خاک است، هردو میروند نزد پروردگارشان

یک چیز و در نظر داشته باشید

که روح، مثل ما زمان براش نمی گذرد، انشاءالله در پست های بعدی این را توضیح خواهم داد

چون الان احتمال میدهم بعضی ها تصور کنند، همه آنهایی که تا قبل از این مرده اند، الان در برزخ منتظر ما هستند تا یکی یکی بمیریم و قیامت به پا شود!!!

مثلا آدم و حوا این همه سال منتظر مانده اند که بلاخره قیامت اتفاق شود و شاهد این همه مرگ بوده اند!!! خیر از این خبرها نیست

روح مطلقا بنابر قرآن زمان برایش مثل ما نمی گذرد

از بحث خارج شدیم

به هرحال هیچ کس، نه محمد، نه عیسی، نه علی، نه مهدی و... هیچ کس جز الله ما را، نه می شنود و نه می بیند

پس فقط الله را بخوانید و خجالت بکشید که در محضر یگانه شنوا و بینا ، وقتی او همیشه صدایتان را در هر کجا و هر حالی که باشید می شنود، شما کس دیگری را که نمی شنود صدا بزنید تا حرفتان را به کسی بگوید که همیشه صدایتان را می شنود!. شما چطور یکی دیگر را صدا میزنید وحاجت تان را از یکی دیگر می خواهید یا خاسته تان را به او می گویید که او به خدا بگوید مگر همان لحظه خدا نشنیده است؟!!! اگر شنیده است چرا باید یکی دیگر به او متذکر شود؟ مگر الله رودربایستی دارد و فرق می گذارد بین بندگانش؟ درحالی که کسی جز الله هرگز صدا شما را نمی شنود، از خدایی که در آن لحظه صدایتان را شنیده شرم نمی کنید؟

بگو: «پروردگار من روزی را برای هر کس بخواهد وسیع یا تنگ می‌کند؛ ولی بیشتر مردم نمی‌دانند!(34:36)

بله مردم نمی دانند که وقتی فلان شخص را می خوانند و واسطه می کنند، و مشکل و حاجت شان برطرف می شود، درواقع برای این نیست که او نیاز و روزی اش را داده و حل کرده است، بلکه همه اینها از طرف خداست، برای این است که خدا فرموده: "ولی بیشتر مردم نمی دانند"

خدا خود قبل از اینکه به علی بگویید شما را شنیده و خواسته تان را می داند که چیست، این در حالی است که هرگز علی حرف شما رو نشنید و به گوش اش نرسید!

نهایتا حرف ما این است مردم

ما هرگز قصدمان توهین به آن بزرگواران نیست، قطعا ما بیشتر از شما آنها را دوست داریم

اگر شیعه واقعی و دوستدار واقعی علی و... هستید

پس طبق آیه ی 22 سوره فاطر عمل کنید

وَمَا یَسْتَوِی الْأَحْیَاءُ وَلَا الْأَمْوَاتُ ۚ إِنَّ اللَّهَ یُسْمِعُ مَنْ یَشَاءُ ۖ وَمَا أَنْتَ بِمُسْمِعٍ مَنْ فِی الْقُبُورِ

و هرگز مردگان و زندگان یکسان نیستند! خداوند پیام خود را به گوش هر کس بخواهد می‌رساند، و تو نمی‌توانی سخن خود را به گوش آنان که در گور خفته‌اند برسانی

ما به شما می گوییم برگردید به راه مستقیم

ای مردم! عشق تان، ارادت تان و سلام تان نسبت به علی و هر کس دیگری را به خدا بگویید که به گوش علی برساند، نه بر عکس

شما دارید هم به الله توهین می کنید هم ائمه خودتان

آیا این خواسته ما که می گوییم طبق آیه 22 سوره فاطر به الله بگویید که به علی سلامتان را برسوند، این توهین به علی است؟

دوباره می پرسم، اینکه از شما می خواهیم به خدا بگویید که ارادت تان را به علی برسوند، آیا این گمراهی است؟

اینکه می گوییم، همان طور که آن بزرگواران عبادت خدا را از رسول یاد گرفتند،

شما هم مثل آنها خدا را عبادت کنید، آیا این گمراهی است؟ حرف ما که همان کلام قرآن است، خدا در بیشتر از 1000 آیه همین را فرموده است

پس شیعه واقعی و دوستدار واقعی علی باشید، به الله قسم که راهتان اشتباه است و دارید عمل شرک انجام میدهید

ای گروه جنّ و انس! آیا رسولانی از شما به سوی شما نیامدند که آیات مرا برایتان بازگو می‌کردند، و شما را از ملاقات چنین روزی بیم می دادند؟! آنها می‌گویند: «بر ضدّ خودمان گواهی می‌دهیم؛ (آری، ما بد کردیم.)» و زندگی (پر زرق و برق) دنیا آنها را فریب داد؛ و به زیان خود گواهی می‌دهند که کافر بودند!(6:130)

دوستان در آن روز دشمن یکدیگرند، مگر پرهیزگاران!(43:67)

 

توبه کنید، هر لحظه از زندگی تان توبه کنید، همیشه

قطعا خدا شما را خواهد بخشید

چون خدا می فرماید

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

بگو: «ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‌اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‌آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است

سوره زمر ایه 53

إِنَّ اللَّهَ لَا یَغْفِرُ أَنْ یُشْرَکَ بِهِ وَیَغْفِرُ مَا دُونَ ذَٰلِکَ لِمَنْ یَشَاءُ ۚ وَمَنْ یُشْرِکْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَىٰ إِثْمًا عَظِیمًا

خداوند (هرگز) شرک را نمی‌بخشد! و پایین‌تر از آن را برای هر کس (بخواهد و شایسته بداند) می‌بخشد. و آن کسی که برای خدا، شریکی قرار دهد، گناه بزرگی مرتکب شده است

سوره نساء آیه 48

إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِینَ یَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهَالَةٍ ثُمَّ یَتُوبُونَ مِنْ قَرِیبٍ فَأُولَٰئِکَ یَتُوبُ اللَّهُ عَلَیْهِمْ ۗ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا

پذیرش توبه از سوی خدا، تنها برای کسانی است که کار بدی را از روی نادانی انجام می‌دهند، سپس زود توبه می‌کنند. خداوند، توبه چنین اشخاصی را می‌پذیرد؛ و خدا دانا و حکیم است

سوره نساء آیه 17

أَلَمْ یَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبَادِهِ وَیَأْخُذُ الصَّدَقَاتِ وَأَنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ

آیا نمی‌دانستند که فقط خداوند توبه را از بندگانش می‌پذیرد، و صدقات را می‌گیرد، و خداوند توبه‌پذیر و مهربان است؟

سوره توبه ایه 104

وَإِنِّی لَغَفَّارٌ لِمَنْ تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ صَالِحًا ثُمَّ اهْتَدَىٰ

و من هر که را توبه کند، و ایمان آورد، و عمل صالح انجام دهد، سپس هدایت شود، می‌آمرزم

سوره طه ایه 82

 

خدا عاشق توبه کردن های ماست، به ما سختی میدهد، آزمایش مان می کند، که سطح تحمل مان را بیازمایدبهشت خدا لیاقت می خواهد، جهنم خدا هم لیاقت می خواهد!

اگر تحمل نکردیم و مرتکب اشتباه شدیم، خدا با این کار فقط می خواهد توبه مار را بشنود دوباره با توبه به سوی او برگردیم

خدا عاشق شنیدن توبه ماست، فراموش نکنیم، هر کس توبه کند مثل روز اول پاک می شود

البته این به آن معنی نیست که مجاز هستیم گناه کنیم